onsdag 13 januari 2016

Onsdag 13 januari 2016
Godmorning great world. Igår kväll bokade jag en resa till Kanarieöarna. Det är min tredje resa till denna omväxlande lilla kontinent. Då jag anländer fredagen den 12 februari, sent på kvällen, blir jag hämtad på flygplatsen i en, till synes exklusiv, svart Mercedes. Ägaren till bilen har sin husbil på den södra sidan av ön och där kommer jag bo de första dygnen. Sen får jag se vad som händer. Jag avser att bo i Las Palmas större delen av tiden men vet ännu inte säkert var eller hur jag kommer bo.



Närmast kommande helg åker jag till Västerås för att spela med några bekanta. Planerna är att vi ska känns på ett antal av mina låtar. De andra spelar resonatorgitarr respektive ståbas. Tror vi blir en trio men nån mer kanske deltar. Vi får se. Jag ser fram mot denna helg där vi troligen kommer filma ett eller annat framförande av nån eller några låtar. Riktigt kul med ett sånt här event, dedikerat till min musik, tillsammans med trevliga duktiga musiker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar