fredag 15 januari 2016

Lördag 16 januari 2016
Åker till Västerås för att spela med Wolfgang och Tommy. Wolfgang spelar resonatorgitarr (som ofta benämns ''Dobro) och Tommy spelar ståbas. Vi ska känna på ett antal av mina låtar och se om nån eller några fungerar bra att spela med denna sättning akustisk gitarr, resonatorgitarr och ståbas.Den tanken har vi. Återstår att se vad som händer idag. Det blir ett intressant möte eftersom Tommy aldrig spelat mina låtar och Wolfgang bara nosat på några av låtarna jag gjort. Vi kommer troligen filma då vi spelar en eller annan av låtarna. Det ska bli mycket intressant!

Det blev inget filmat men några låtar spelade vi in och de finns här:
http://soundcloud.com/oddrules

- Senare på kvällen:
Vi har haft ett härligt musikaliskt möte, där de nosat på flera av mina låtar och dessutom några andra jag presenterade. Vi höll på från kl 13 till kl 18. Sen åkte jag vidare till en gammal bekant där det lagades god mat och musicerandet fortsatte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar