torsdag 11 februari 2016

Fredag den 12 februari
Idag ska jag flyga ner till Kararieöarna

Today - What more can I say
Today - I'm going away
Today - what can I say
Today - is the big day
Today - I'm on my way

Allt är packat och klart!


Tog flygbussen till Slavsta.
Flygets avgång är försenad med en timme vilket troligen innebär att jag kommer fram klockan 22 på kvällen. Snart dags att borda planet. Lite trängsel i väntan på försenat flyg.


Kalle skickade en bild så jag får en försmak på miljön jag ska till.

Nu äre dags å dra! Finns ingen anledning att vänta.


Sex timmars flygresa är tröttande, för såväl gammal som ung. Men här sitter det väl mest äldre, kan jag tro, eller?


Kalle mötte mig på flygplatsen som överenskommet. Härligt att vara här. Efter en kortare biltur är vi framme på den stora campingen. Lägger oss efter en sjön promenad framåt midnatt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar