lördag 10 december 2016

Lördag den 10 december

Nere på stranden på förmiddagen.


Underbart väder som vanligt och det blir en extra sväng ner på piren. Gillar den här familjen där minst två kvinnor omväxlande har burit barnet på sin rygg.

Efter någon timme på stranden går jag till D'Angelas och äter lunch.


På eftermiddagen tog jag med mig gitarren, bluetooth-högtalaren och appen ADM (Advanced Drum Machine) i telefon ner till Brunos shop.


I Brunos shop träffades vi, även Brunos bror var där. Brodern tillverkar små bilar och jag fick en som gåva, som tack för musik och spelstund.


Det var ett fint möte, där på eftermiddagen. Bruno och jag gör affärer åt andra hållet än det normala... han vill köpa min hood-tröja som jag gillar, som kostade 98 kr på Jula tidigare. Jag köpte fyra den gången och tänker lämna den här till Bruno. Han vill köpa gitarren också, så den är tingad åt honom. Hans bror gillade gitarren också. Rart att få den lilla bilen av brodern. Det var "pure heart" i vårt möte.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar