måndag 5 december 2016

Måndag den 5 december
Härlig dag. På förmiddagen vandrade jag till en sandstrand på östra sidan av Santa Maria. Jag var ensam på den stranden men där fanns mycket plastskräp. Jag hittade en fin plats där jag rensade undan några plastsnören och rep, så var min del av stranden förvandlad till en paradisstrand. Och vågorna var precis så underbara som de kan vara, då man vill bodysurfa.




Sitter nu på kvällen kl 20.00 på D'Angelas över en öl och skriver i bloggen. Musiken har så låg volym att man hör havets vågor här utanför. Det kan inte vara mycket bättre än så här. Efter det har jag vandrat ett tag till och har kommit till nattklubben, som har mycket högre volym på musiken. Men här fungerade det med wifi att ladda upp några bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar