torsdag 22 december 2016

Fredag den 23 december


Är nu trött och frusen på Arlanda på en träbänk. Här suttit här från kl 01 och snart, kl 05 går första pendeln. Jag kommer därmed att vara trött och behöva sova då jag äntligen är hemma nån gång på förmiddagen den 23 december. Så, jag kommer behöva sova, då jag kan förväntas handla julmat. Vi får se hur det går. Jag vill också umgås med familjen, så långt jag är kapabel men antar att jag inte är världsbäst på umgänge förrän jag sovit ut, är nu trött och har inte ens kommit hem. 


Pendeln är snart i city och jag ska byta tåg för att komma hemåt, först pendeltåg sen buss eller taxi, om det inte finns nån lämplig bussavgång.   


Väntade 20 minuter på rätt pendeltåg och senare ytterligare 20 minuter på rätt buss. kommer hem efter sju på morgonen då det fortfarande är mörkt ute.


Båda katt och hund har hälsat mig välkommen hem. Andra sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar