lördag 14 mars 2015

Lördag morgon och jag ska lämna detta Hostel efter tre dygn. Jag hade visa planer men dessa har inte uppfyllts så jag har nu bokat boende på ett annat ställe närmare där dottern bor. Bilen tänker vi hyra ett dygn till så jag är nu på väg att hämta den från parkeringsplatsen innan klockan nio på morgonen. Har sovit gott och duschat, ska först packa ihop grejerna.

Har irrat mig fram med bil på enkelriktade gator utan att komma riktigt ända fram till biluthyrningen, så jag fick gå några kvarter för att betala för ett dygn till. Letade mig sen via enkelriktade gator till något som kan lika en parkeringsplats, i närheten av Hi Tide.



Ska träffa dotter och äta den frukost jag köpte nyss, bröd och youghurt. Får sallad som pålägg och ett fantastiskt kaffe!





Många händelser har passerat idag. En fantastisk dag på mångas sätt.


Vi åkte upp till bergen med hyrbilen idag igen.


Vyerna och landskapen vi har sätt idag har varit fantastiska.


Ord kan inte beskriva upplevelserna vi haft idag. Efter vandringen och färden med bilen på bergsvägen har jag lämnat tillbaka hyrbilen och funnit mig tillrätta pådet nya stället.




Jag har det väldigt bra hos mig här. Trivs som bara den. Ska snart ta mackorna med tonfisk och äta youghurt. Är ganska trött efter dagens långpromenad uppe i bergen så det blir nog snart sovdags.

Mitt nya boende känns riktigt skönt på alla sätt. Jag känner harmoni och frid i mitt rum. Dags att sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar