torsdag 12 mars 2015

Torsdag morgon i Las Palmas! Har sovit underbart skönt inatt. Vaknat av mig själv vid åtta på morgonen. Tittar ut genom fönstret vrider blicken åt vänster.




Igår köpte jag bröd och enkelt pålägg samt yoghurt. Nu är det dags för en lugn frukost.




Jag har promenerat många timmar idag innan jag dök upp på Hi Tid, där min dotter bor.






Jag började promenera norrut på östra sidan av staden och gick sen söderut på den västra sidan, tills jag var framme vid Hi Tide.






Det är underbart skönt och tar på krafterna att promenera långt i sommarvärmen.





Dottern lever verkligen upp och gillar backpackerlivet. Hon gick ner på stranden för att bada, där på västra sidan medan jag gick hem till mig för att äta lite på mitt rum innan vi träffades hos henne på Hi Tide lite senare. Vi lagade kvällsmat tillsammans. Hon bor i ett sexbäddars rum med några från Kanada men det är i köket med tillhörande uppehållsrum man träffas.

Jag gick hem vid kl 8 och ska upp tidigt imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar