måndag 9 mars 2015

Måndag morgon, promenad med hunden och fixat lite vid stallet innan frukost. Till frukost kollade jag möjligheten att hitta flygresa tur och retur samt boende en vecka på Kanarieöarna. Apollo hade en flygstol tur och retur (sju dagar) för 2250 kronor inkl alla avgifter. Boende blir på samma Hostel som för två år sen. Ett mycket billigt men också väldigt enkelt boende. Jag åker på onsdag morgon.

Efter frukost promenad med hunden igen, sen åker jag till blodgivningen för att lämna blod. Har lämnat blod drygt femtio gånger så jag har hållit på ett tag. Passar på att köpa nya gitarrsträngar då jag ändå är nere på stan.

Har kommit hem och varit ute en sista sväng med hunden. Dottern har meddelat via mail att en bankautomat slukade hennes bankkort så hon är utan pengar tills jag kommer om två dagar. Så väl att hon tog med sig massor med havregryn så hon kan äta gröt då hon är hungrig.

Jag gav henne ett alternativ så att hon kan ta ut pengar imorgon om hon inte vill vänta tills jag kommer på onsdag eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar